مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-30پزشكي

توزیع واکسن آنفلوآنزا بر اساس اولویت ها در سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به اینکه سهمیه واکسن آنفلوآنزا به صورت تدریجی و مرحله بندی شده به این دانشگاه تخصیص خواهد یافت، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به اینکه سهمیه واکسن آنفلوآنزا به صورت تدریجی و مرحله بندی شده به این دانشگاه تخصیص خواهد یافت، بنابراین توزیع و تزریق واکسن بر اساس اولویت های اعلام شده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر هاشمی شهری در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان بیان کرد: بانوان باردار و بیماران دچار ضعف سیستم ایمنی از جمله مبتلایان به سرطان، گیرندگان پیوند اعضا، بیماران دیالیزی، زندانیان، سالمندان، معلولان بهزیستی، مبتلایان به تالاسمی ماژور، هموفیلی و کادر بهداشت و درمان را جزو واجدان شرایط اولیه دریافت واکسن برشمرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: مردم سیستان و بلوچستان برای دریافت واکسن آنفلوآنزای فصلی به این دانشگاه مراجعه نکند زیرا واکسن بزودی برای گروه های پرخطر در چند روز آینده به صورت سیستمی عرضه می شود.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و با هدف تامین و حفظ سلامت آحاد جامعه بویژه گروه های پرخطر و آسیب پذیر از ابتلا به آنفلوآنزای فصلی، واکسن به صورت تدریجی و مرحله ای به واجدان شرایط تزریق می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع واکسن آنفلوآنزا بر اساس اولویت ها در سیستان و بلوچستان

توزیع واکسن آنفلوآنزا بر اساس اولویت ها در سیستان و بلوچستان