مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:202020-09-30سياسي

جای کمرنگ کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه های علوم پزشکی


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه نباید محدودیتی برای فعالیت در حوزه فرهنگی داشته باشیم، گفت: علیرغم تاکیدات رهبری در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه ها اقدامات مناسبی انجام نشده است.

- سید عباس موسوی در نشست با معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از توسعه زیر ساخت های حوزه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، طی سال های اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار کننده جشنواره های دانشجویی کشوری متعددی است، گفت: در کمتر منطقه ای از کشور 100 هکتار به پردیس دانشگاهی اختصاص پیدا کرده است که این موضوع یک پتانسیل برای کشور است.

وی با تاکید بر این که دانشجویان سرمایه های اصلی دانشگاه هستند، اظهار کرد: باید در بخش فرهنگی اقدامات خوبی انجام شود تا جوانان در این حوزه آسیب پذیر نباشند و نباید محدودیتی برای فعالیت در حوزه فرهنگی داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به برگزاری کرسی آزاد اندیشی اشاره کرد و افزود: علیرغم تاکیدات رهبری در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه ها اقدامات مناسبی انجام نشده است.

موسوی به شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: استان مازندران بعد از استان های همجوار شاهد ابتلای بیماران بود که قبل از شیوع پیش بینی های لازم در استان انجام و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای کمرنگ کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه های علوم پزشکی

جای کمرنگ کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه های علوم پزشکی