مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-30سياسي

طرح اصلاح قانون انتخابات به زودی به صحن می آید/ برای احزاب نقش تعریف شده است


نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در این کمیسیون رو به اتمام است و به زودی به صحن علنی مجلس ارائه می شود.

- محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، درباره آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگانی از دولت، شورای نگهبان و مرکز پژوهش های مجلس در حال بررسی و رو به اتمام است.

وی بیان کرد: بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به زودی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به پایان می رسد و جهت بررسی به صحن علنی مجلس تقدیم می شود.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: ما در تلاش هستیم تا طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را به خوبی بررسی کرده تا انتخابات 1400 با قانون جدید و اصلاحاتی که در آن اعمال می شود، برگزار شود.

آصفری با بیان اینکه تغییرات خوبی در قانون انتخابات ریاست جمهوری با تصویب این طرح اتفاق می افتد، گفت: برای مثال در قانون جدید و در بخش مدرک تحصیلی کاندیداهای ریاست جمهوری بحث خواندن و نوشتن را حذف کرده و مدرک تحصیلی به فوق لیسانس تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاح قانون انتخابات به زودی به صحن می آید/ برای احزاب نقش تعریف شده است

طرح اصلاح قانون انتخابات به زودی به صحن می آید/ برای احزاب نقش تعریف شده است