مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-30پزشكي

امشب آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون استخدامی دانشگاههای پزشکی 


مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نامی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی کشور در سال 99 امشب پایان می پذیرد.

- مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نامی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی کشور در سال 99 امشب پایان می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی شهریور ماه جاری به اتمام رسید و داوطلبان می توانستند در این مدت نسبت به ثبت نام، ویرایش و بارگذاری مدارک مورد نیاز درسایت این مرکز اقدام کنند.

داوطلبان تا ساعت 24 امشب چهارشنبه 9 مهر مجددا مهلت دارند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

تمامی مراحل ثبت نام آزمون فوق به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان جهت ثبت نام، باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ 616 هزار ریال (با احتساب 6 هزار ریال خدمات پیامکی) اقدام کرده و با دریافت کد پرداخت، مراحل ثبت نام را انجام میکردند.

پس از تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک، بلافاصله پس از کلیک روی گزینه ثبت توسط داوطلب، برای وی کد رهگیری صادر شده و برای افرادی که کد رهگیری داشته باشند، در صورت کامل بودن مدارک و احراز شرایط شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون استخدامی دانشگاههای پزشکی 

امشب آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون استخدامی دانشگاههای پزشکی