مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 04:302020-09-30پزشكي

ارتباط دفاع مقدس و کرونا از دیدگاه وزیر بهداشت


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز سه شنبه برای سرکشی از چند طرح و حضور در ستاد استانی مقابله با کرونا به گلستان سفر کرد که مقایسه چند باره فداکاری کادر درمان کشور با ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس از نکات قابل توجه سخنرانی سعید نمکی در جمع مدیران این استان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، یکی از موضوعات مهم مورد نظر وزیر بهداشت و درمان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونای گلستان، پیوند دادن فداکاری کادر درمان کشور به حماسه سازی دوران دفاع مقدس بود و نمکی رشادت پرسنل درمانی در مهار کرونا را برگرفته از فرهنگ سال های حماسه و خون دانست.

او گفت که پزشکان و پرستاران با درس گرفتن از دفاع مقدس، به آتش میدان کرونا زدند و با وجود آگاهی از خطرات آن، برای درمان بیماران از هیچ تلاش فروگذار نکردند.

زاهد ار راه به رندی نبرد معذور است/ عشق کاریست که موقوف هدایت باشد و ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست / عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد، دو شعر خوانده شده وزیر بهداشت در وصف فداکاری های کادر درمان در مبارزه با کرونا بود.

در بخشی دیگر، نمکی که در موضوع ضرورت اتحاد ملت ایران و هشدار به افراد خواهان تفرقه و نفاق سخن می گفت از این شعر ابوسعید ابوالخیر استفاده کرد که : اسرار ازل را نه تو دانی و نه من/ وین حرف معما نه تو خوانی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دفاع مقدس و کرونا از دیدگاه وزیر بهداشت

ارتباط دفاع مقدس و کرونا از دیدگاه وزیر بهداشت