مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 03:202020-09-29اقتصادي

پرداخت وام قرض الحسنه 20 میلیونی برای سفر


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای اجرای طرح «سفرکارت» با یکی از بانک ها تفاهم کرد؛ طرحی که درواقع یک وام قرض الحسنه به ارزش 20 میلیون تومان با نرخ سود چهاردرصد است و بعد از یک ماه تنفس باید برگردانده شود.

- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای اجرای طرح سفرکارت با یکی از بانک ها تفاهم کرد؛ طرحی که درواقع یک وام قرض الحسنه به ارزش 20 میلیون تومان با نرخ سود چهاردرصد است و بعد از یک ماه تنفس باید برگردانده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین اربابی ـ مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ـ به عنوان مجری این طرح گفت که سفرکارت به نوعی وام قرض الحسنه محسوب می شود که دارندگان آن می توانند ظرف 150 روز (پنج ماه) تا سقف 20 میلیون تومان از مزایایِ سفرکارت و امکانات تأسیسات رسمی گردشگری که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، بهره مند شوند و با یک ماه تنفس، در 18 ماه نسبت به بازپرداخت آن اقدام کنند.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هنوز جزییات چگونگی تهیه سفرکارت ها را اعلام نکرده است.

همچنین مشخص نیست چه قشری از جامعه می توانند از مزایای این کارت بهره مند شوند، یاد می کردند، گفت که ایرادات و محاسن سفرکارت های گذشته احصا و پس از دسته بندی، تفاهم نامه با بانک عامل امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام قرض الحسنه 20 میلیونی برای سفر

پرداخت وام قرض الحسنه 20 میلیونی برای سفر