مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 03:052020-09-29ورزشي

آبشار بی توجهی مسئولان به والیبال خراسان شمالی /آیا فریادرسی هست؟


والیبال در خراسان شمالی علی رغم ظهور استعدادهای فراوان و علاقه مندان پرشمار طی سالیان اخیر دچار بی توجهی عمیقی از سوی مسئولان استانی شده و اکنون نیز از حضور در لیگ های کشوری درمانده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حمایت از تیم های ورزشی در خراسان شمالی و حضور این تیم های در لیگ های کشوری به موضوعی موردتوجه در این عرصه تبدیل شده است.

پس ازآنکه در ابتدا حضور تیم هایی در رشته های فوتسال، والیبال و کشتی با حمایت و نام شهرداری بجنورد در مسابقات لیگ اعلام شد، ورزشکاران و فعالان این رشته های ورزشی در پی تشکیل تیم و ایجاد مقدمات و زمینه سازی برای حضور پرقدرت در مسابقات مربوط به خود بودند که به ناگاه طی اقدامی از سوی شهرداری و شورای شهر بجنورد، علی رغم تصویب حمایت مالی از این باشگاه ها در بودجه سالانه شهرداری، اما این موضوع با طرح مجدد نتوانست به سرانجام برسد و در نتیجه حمایت شهرداری بجنورد از تیم های ورزشی لغو شد.

پس از اعلام عدم حمایت شهرداری بجنورد از تیم های ورزشی و حذف تیم کشتی این مجموعه از مسابقات لیگ برتر، استاندار خراسان شمالی طی دستور و اقدامی، باشگاه اترک خراسان شمالی را وارد رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد کشور کرد تا خراسان شمالی در این دوره از رقابت ها بدون نماینده نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبشار بی توجهی مسئولان به والیبال خراسان شمالی /آیا فریادرسی هست؟

آبشار بی توجهی مسئولان به والیبال خراسان شمالی /آیا فریادرسی هست؟