مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 02:452020-09-29ورزشي

سایت کوره: پیش بینی نتیجه بازی پرسپولیس - پاختاکور دشوار است


سایت عربی زبان «کوره» اعلام کرد پیش بینی نتیجه بازی پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر قدرت دو تیم دشوار است.

- سایت عربی زبان کوره اعلام کرد پیش بینی نتیجه بازی پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر قدرت دو تیم دشوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سایت کوره نوشت: دو تیم پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:45 (به وقت دوحه) چهارشنبه به مصاف هم می روند.

این مسابقه یکی از دیدارهایی است که پیش بینی نتیجه آن دشوار است نه تنها به این دلیل که هر دو تیم موفق به صعود تا این مرحله شده اند بلکه به خاطر قدرت دو تیم و تمایل شدید آنها برای تکمیل موفقیت تا پایان راه.

پاختاکور امیدوار به ادامه ماجراجویی در آسیا است؛ تیمی که در مرحله یک هشتم نهایی موفق به پیروزی 2 بر یک مقابل استقلال ایران شد و پیش از آن نیز به واسطه حذف تیم الهلال توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان صدرنشین گروه دوم صعود کرده بود.

پاختاکور در مرحله گروهی 6 بازی انجام داد و در سه بازی یعنی مقابل شباب الاهلی امارات (یکبار) و شهرخودرو ایران (دو بار) به پیروزی رسید، در دو مسابقه هم با شباب الاهلی و الهلال عربستان به نتیجه تساوی رسید و سپس پیش از لغو نتایج الهلال، به این تیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت کوره: پیش بینی نتیجه بازی پرسپولیس - پاختاکور دشوار است

سایت کوره: پیش بینی نتیجه بازی پرسپولیس - پاختاکور دشوار است