مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 23:352020-09-29ورزشي

پرسپولیس - پاختاکور، سرخ ها با روحیه مقابل حریف ازبک


تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جریان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (چهارشنبه) به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

- تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جریان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (چهارشنبه) به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرسپولیس ایران در جریان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت 21:15 در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه، به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

شاگردان گل محمدی که در گروه C این رقابت ها با برتری ب ابر التعاون عربستان و الشارجه امارات به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده بودند، در این مرحله برابر تیم قدرتمند السد قطر با گل دقیقه 88 عیسی آل کثیر به برتری رسیدند تا خود را برای حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا آماده کنند.

حالا سرخ های تهران برای صعود به نیمه نهایی باید برابر پاختاکور ازبکستان به برتری برسند.

پرسپولیس در سال های اخیر دوبار به این مرحله از رقابت ها رسیده که در سال 2017 با برتری برابر الاهلی عربستان به نیمه نهایی رسید و با شکست برابر الهلال عربستان حذف شد و در سال 2018 نیز با شکست الدحیل قطر به نیمه نهایی رفت و در این مرحله هم با شکست السد قطر ، برای اولین بار فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس - پاختاکور، سرخ ها با روحیه مقابل حریف ازبک

پرسپولیس - پاختاکور، سرخ ها با روحیه مقابل حریف ازبک