مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 22:002020-09-29بين الملل

رد پای «سیا» در عملیات تروریستی الرضوانیه وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، کتائب حزب الله عراق با صدور بیانیه ای از دخالت آمریکا در حمله راکتی مشکوک عصر دیروز به منطقه مسکونی الرضوانیه پایتخت عراق خبر داد.

- کتائب حزب الله در بیانیه ای از وجود رد پای سازمان جاسوسی آمریکا در حمله راکتی روز دوشنبه به منطقه مسکونی بغداد خبر داد و تشکیل کمیته مشترک میان الحشد و وزارت کشور برای تحقیق درباره آن را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، کتائب حزب الله عراق با صدور بیانیه ای از دخالت آمریکا در حمله راکتی مشکوک عصر دیروز به منطقه مسکونی الرضوانیه پایتخت عراق خبر داد.

این جنبش مقاومت وابسته به الحشد الشعبی عراق گفت: رد پای سیا در عملیات جنایتکارانه الرضوانیه وجود دارد و شواهد علمی زیادی آن را تایید می کند.

در این بیانیه آمده است: ما خواهان تشکیل کمیته ای مشترک میان الحشد الشعبی و وزارت کشور برای تحقیق درباره این عملیات هستیم.

عصر دیروز (دوشنبه - 28 سپتامبر) یک حمله راکتی از سوی طرف های ناشناس به منطقه الرضوانیه در بغداد صورت گرفت در این حمله، یک خانه در محله البوشعبان (البوعامر) در منطقه الرضوانیه بغداد هدف اصابت دو فروند راکت کاتیوشا قرار گرفت که به تخریب کامل آن و کشته شدن هفت نفر از اعضای یک خانواده انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای «سیا» در عملیات تروریستی الرضوانیه وجود دارد

رد پای «سیا» در عملیات تروریستی الرضوانیه وجود دارد