مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 21:352020-09-29اقتصادي

محمودی: باید در اجرای طرح تامین کالاهای اساسی جلوی نفوذ دلالان گرفته شود


نباید اجازه طرح تأمین کالاهای اساسی به سرنوشت ارزهای 4200 تومانی برای تأمین مایحتاج ضروری مردم دچار شود و باید دست دلالان را در این باره کوتاه کرد.

- سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: در اجرای طرح تأمین کالاهای اساسی نباید اجازه دهیم که این طرح به سرنوشت ارزهای 4200 تومانی که به تأمین مایحتاج ضروری مردم تخصیص یافته بود دچار شود.

وی افزود: در ماجرای تخصیص ارز 4200 تومانی برای تأمین مایحتاج ضروری مردم با نفوذ دلالان باعث شد تا کالاها با قیمت ارزان به دست مردم نرسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: باید در اجرای طرح تأمین کالاهای اساسی جلوی نفوذ دلالان گرفته شود و الا اجرای این طرح و طرح های مشابه فاید ه ای نخواهد داشت.

محمودی خاطرنشان کرد: در هر عرصه ای کسانی که در آن حوزه فعال هستند با نفوذ با عنوان واسطه و دلال باعث ایجاد فساد می شوند که نمونه های آن را ما در حوزه های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان و امثال دیده ایم.

وی افزود: موضوع دیگری که باید در این طرح به آن توجه شود این است که امروز اقشار نیازمند ما محدود به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیستند و بسیاری از افراد و خانواده ها هستند که تحت پوشش این نهادهای حمایتی نیستند اما با مشکلات اقتصادی دست و پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودی: باید در اجرای طرح تامین کالاهای اساسی جلوی نفوذ دلالان گرفته شود

محمودی: باید در اجرای طرح تامین کالاهای اساسی جلوی نفوذ دلالان گرفته شود