مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 21:052020-09-29اقتصادي

از احداث 4 واحد مسکونی تا توزیع 4000 کمک مومنانه/ تداوم مهربانی مومنانه


مدیر موکب حضرت فاطمه الزهرا شهرستان قائم شهر گفت: از نوروز امسال تاکنون 4هزار بسته کمک مومنانه به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مردم کشور ما با مهربانی و همدلی بیگانه نبوده و نیستند و همواره در بحث کمک پیشگام بودند، دیوار مهربانی، یخچال مهربانی، جشن عاطفه ها و امروز هم کمک های مومنانه که واژه های آشنا برای مردم ما هستند.

کمک های مومنانه که بعد از شیوع ویروس کرونا مطرح شد بحث توزیع ماسک و موادضدعفونی در دستور کار موکب قرار گرفت به طوری که 2 هزار بسته بهداشتی شامل 15هزار ماسک و موادضدعفونی توسط موکب توزیع شد.

مدیر موکب حضرت فاطمه الزهرا شهرستان قائم شهر به توزیع غذای گرم توسط موکب اشاره کرد و گفت: در شب های قدر 7 هزار پرس، در عید غدیر 3هزار پرس و در تاسوعا 15 هزار پرس غذا در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

  نادعلی زاده بیان کرد: در بحث کمک های مومنانه فعالیت های بسیاری صورت گرفت به طوری که از نوروز امسال تاکنون 4هزار بسته کمک مومنانه به مناسبت روز اربعین در شهرستان قائم شهر هستیم.

  نادعلی زاده با اعلام اینکه برای روز اربعین 100 ایستگاه پذیرایی به همراه پخش نوای اربعینی در سطح شهر و روستاهای شهرستان قائم شهر خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: مراسم پیاده روی روز اربعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از احداث 4 واحد مسکونی تا توزیع 4000 کمک مومنانه/ تداوم مهربانی مومنانه

از احداث 4 واحد مسکونی تا توزیع 4000 کمک مومنانه/ تداوم مهربانی مومنانه