مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 20:452020-09-29پزشكي

تجهیز اتاق بازی و نشاط کودکان بخش انکولوژی بیمارستان بعثت سنندج


مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان گفت: اتاق بازی و نشاط کودکان بخش خون و انکولوژی بیمارستان بعثت سنندج، توسط خیر حوزه سلامت تجهیز و راه اندازی شد.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان گفت: اتاق بازی و نشاط کودکان بخش خون و انکولوژی بیمارستان بعثت سنندج، توسط خیر حوزه سلامت تجهیز و راه اندازی شد.

مهدی علی مسیمر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تجهیز و راه اندازی اتاق بازی و نشاط بخش خون، انکولوژی و روانپزشکی کودکان توسط خیر سلامت در بیمارستان بعثت سنندج، اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت کردستان توجه به کودکان سخت درمان را ارج نهاده و ضمن قدردانی و آرزوی توفیقات روزافزون از درگاه خداوند منان طول عمر با عزت و صحت و سلامتی را برای خیرخواهان مسئلت می نماید.

وی افزود: مدیر عامل شرکت آترا آسایش روژ طی اقدامی خلاقانه نسبت به تهیه و تجهیز اتاق بازی درمانی کودکان بخش خون و انکولوژی با وسایل و اسباب بازی های آموزشی و مهارتی برای سنین 3 تا 13 سال بستری در بخش آنکولوژی کودکان بیمارستان بعثت سنندج با بهره گیری از نظرات مشورتی کارشناسان مؤسسه خیریه محک در سنندج همت گمارد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان بیان کرد: تجهیزات و امکانات بکار رفته در این بخش، شامل کف پوش تاتمی کل اتاق، میز و صندلی چهار نفره کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز اتاق بازی و نشاط کودکان بخش انکولوژی بیمارستان بعثت سنندج

تجهیز اتاق بازی و نشاط کودکان بخش انکولوژی بیمارستان بعثت سنندج