مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 20:452020-09-29پزشكي

تداوم افزایش شیوع کرونا در کردستان نگران کننده است


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: متاسفانه روند افزایشی موارد بیماری در حال تداوم است و این روند در برخی از شهرهای استان از قبیل سقز، - ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: متاسفانه روند افزایشی موارد بیماری در حال تداوم است و این روند در برخی از شهرهای استان از قبیل سقز، بانه، بیجار و سنندج نگران کننده است.

ابراهیم قادری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این موج چون تعداد زیادی از شهرهای استان همزمان درگیر خواهند شد، امکان خدمت رسانی و جابجایی امکانات بین شهرستان ها به شدت محدود است و در صورت عدم کنترل اپیدمی، یک فاجعه در راه خواهد بود.

وی افزود: حالت انتشار شدید در ادارات، پاساژها، رستوران ها، مهمانی ها و عروسی ها و سایر اماکن با تهویه نامناسب و ازدحام، در حال اتفاق افتادن است که در این فضاها، ده ها نفر همزمان مبتلا خواهند شد و حالت انفجاری به اپیدمی خواهند داد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در حال آماده باش است و ضمن تشدید بازدیدها، راه اندازی کارناوال های هشدار و آگاه سازی، افزایش قرنطینه های خانگی و افزایش مجدد ظرفیت تست های تشخیصی، از مردم و مسولین استدعا داریم دست به دست هم دهند و با رعایت دستورالعمل ها در اماکن و اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم افزایش شیوع کرونا در کردستان نگران کننده است

تداوم افزایش شیوع کرونا در کردستان نگران کننده است