مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 18:202020-09-29اقتصادي

صاحبان کالاهای دپو شده آمدند/ آغاز ترخیص از هفته آینده


بعد از فراخوان گمرک ایران در رابطه با اقدام فوری صاحبان کالا برای تعیین تکلیف و ترخیص کالاهای دپو شده حدود 100 درخواست طی یک روز ارائه شده که تا فردا به وزارت صمت ارسال می شود و با مشارکت بانک مرکزی احتمالا ترخیص کالاها از هفته آینده آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصوبات سفر اخیر معاون اول رییس جمهور به استان هرمزگان جهت ترخیص کالاهای رسوبی و دپو شده در بنادر و گمرکات کشور در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس اخیرا مسئولان گمرک ایران از صاحبان کالاهای اساسی، مواد اولیه، کالاهای واسطه ای و اجزا و قطعات یدکی خط تولید خواستند تا در اسرع وقت و طبق شرایط تعریف شده نسبت به تمهیدات لازم جهت ترخیص کالا اقدام کنند.

این در حالی است که امروز(سه شنبه) اولین روز فراخوان بوده و آنطور که معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گزارشی در این رابطه اعلام کرده است ظرف امروز نزدیک به 100 فقره درخواست از شرکتهای تولیدی و بازرگانی به حوزه معاونت امور گمرکی گمرک ایران واصل که این درخواست ها در حال بررسی است و ظرف فردا به وزارت صمت جهت اقدامات بعدی تحویل می شود.

طبق توضیح ارونقی، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام آمادگی کامل کرده تا ظرف حداکثر 24 ساعت از زمان وصول اطلاعات ارسالی مراتب را به بانک مرکزی جهت اختصاص کد رهگیری بانک منعکس کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان کالاهای دپو شده آمدند/ آغاز ترخیص از هفته آینده

صاحبان کالاهای دپو شده آمدند/ آغاز ترخیص از هفته آینده