مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 18:002020-09-29اجتماعي

تحصیل 16 هزار دانش‎آموز با آسیب دیدگی شنوایی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جواد حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی ناشنوایان و نهم مهر روز جهانی ناشنوایان که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، - رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از تحصیل 16 هزار دانش‎آموز با آسیب دیدگی شنوایی در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جواد حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی ناشنوایان و نهم مهر روز جهانی ناشنوایان که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، به ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان برای کودکان دارای آسیب دیدگی شنوایی پرداخت و اظهار کرد: سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خرسند است که 16 هزار دانش آموز با آسیب شنوایی را در بیش از 1600 مدرسه استثنایی و 20 هزار مدرسه پذیرا تحت پوشش تعلیم و تربیت دارد.

همچنین 100 مدرسه ویژه ناشنوایان، 23 مدرسه ویژه نابینایان و 6 مدرسه شبانه روزی داریم که 300 دانش آموز با آسیب شنوایی را تحت پوشش دارد.

وی تصریح کرد: در مدارس خاص و استثنایی حدود 6 هزار دانش آموز در قالب 1373 کلاس درس و 10 هزار دانش آموز در بیش از 20 هزار مدرسه در قالب طرح تلفیقی تحت پوشش فعالیت های آموزش و پرورش استثنایی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 16 هزار دانش‎آموز با آسیب دیدگی شنوایی در کشور

تحصیل 16 هزار دانش‎آموز با آسیب دیدگی شنوایی در کشور