مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:502020-09-29اقتصادي

بازرسی های مقابله با ساخت وسازهای غیرقانونی تشدید شود


فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی بر جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز و تغییرکاربری غیرمجاز نظارت جدی کنند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی بر جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز و تغییرکاربری غیرمجاز نظارت جدی کنند.

ارسلان زارع در جلسه کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد با تخلفات ساخت وساز و تغییر کاربری غیرمجاز که با حضور شماری از مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران از طریق ارتباط تصویری برگزار شد، تصمیمات این کارگروه را در کاهش جرایم مرتبط موثر خواند و افزود: جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز باید بصورت هدفمند و مبتنی بر برنامه، انجام تا از بروز مشکلات بعدی پیشگیری شود.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب صورت گرفته در مقابله و پیشگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در استان طی شش ماه اخیر، بر ضرورت استمرار و تقویت این رویکرد تاکید و اضافه کرد: فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی بر جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز و تغییرکاربری غیرمجاز نظارت جدی کنند و دهیاران نیز تخلفات صورت گرفته را گزارش دهند تا با خاطیان طبق قانون برخورد شود.

استاندار گیلان هرگونه قصور در اجرای این مهم را پذیرفتنی ندانست و ادامه داد: در صورت بروز تخلف و گزارش نشدن از سوی دهیار، اقدامات قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی های مقابله با ساخت وسازهای غیرقانونی تشدید شود

بازرسی های مقابله با ساخت وسازهای غیرقانونی تشدید شود