مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:402020-09-29اقتصادي

کرمانشاه از معدود کلانشهرهایی است که داروخانه هلال احمر ندارد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خواستار راه اندازی داروخانه هلال احمر در کرمانشاه شد و گفت: کرمانشاه از معدود کلانشهرهایی است که داروخانه هلال احمر ندارد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خواستار راه اندازی داروخانه هلال احمر در کرمانشاه شد و گفت: کرمانشاه از معدود کلانشهرهایی است که داروخانه هلال احمر ندارد.

دکتر فرزین معتمدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه که امروز ( 8 مهر) با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، با بیان اینکه هلال احمر کرمانشاه طی چند سال اخیر درگیر رویدادهای متعددی بوده و در همه آنها به میزان قابل توجهی خدمت رسانی داشته، افزود: در جریان زلزله سال 1396 به نزدیک به 350 هزار نفر انواع خدمات مختلف را ارائه دادیم و در سیل سال گذشته نیز نیروهای هلال احمر نقش بسزایی در کاهش خسارات داشتند.

وی از ارایه خدمات هلال احمر به زوار اربعین در سال گذشته هم یاد کرد و ادامه داد: برای حدود 90 هزار نفر خدمات اسکان اضطراری داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از توزیع 430 هزار عدد ماسک از زمان شیوع بیماری کرونا در استان هم خبر داد و یادآور شد: این ماسک ها بین نهادها و دستگاه های مختلف توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه از معدود کلانشهرهایی است که داروخانه هلال احمر ندارد

کرمانشاه از معدود کلانشهرهایی است که داروخانه هلال احمر ندارد