مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-29اجتماعي

اصراری به حضور دانش آموزان در مدارس مهدی شهر وجود ندارد


اصراری به حضور دانش آموزان در کلاس های حضوری در مدارس وجود ندارد و اداره آموزش و پرورش زمینه های آموزش مجازی را گسترده تر می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، عبدالرضا میقانی عصر امروز در نشست ستاد مدیریت مقابله با از ابتدای همه گیری این ویروس بودیم.

فرماندار شهرستان مهدی شهر اضافه کرد: کادر درمان زیر بار سنگین ترین مسؤولیت اجتماعی قرار دارند و همه مردم شریف شهرستان مهدی شهر با زدن ماسک بالاترین همیاری و کمک را به عزیزان کادر درمان ارائه دهند.

میقانی بیان کرد: باز هم از خیران شریف شهرستان مهدی شهر تقاضا داریم تا در جهت تأمین و توزیع نیازهای بهداشتی جامعه همچون ماسک و مواد ضدعفونی کننده به خصوص برای قشر نیازمند، همیار و کمک ما باشند.

او افزود: اصراری به حضور دانش آموزان در کلاس های حضوری در مدارس وجود ندارد و اداره آموزش و پرورش زمینه های آموزش مجازی را گسترده تر می سازد.

فرماندار شهرستان مهدی شهر افزود: از همه خانواده ها خواهش می کنم مراودات فامیلی و رفت وآمدهای خانوادگی را به حداقل برسانند و جز در مواقع ضروری دیدوبازدیدها را لغو کنند.

میقانی بیان کرد: صاحبان بنگاه های اقتصادی و مراکز صنعتی شرایط فعالیت های بهداشتی همراه با فاصله گذاری اجتماعی کارکنان خود را فراهم آورند و مسؤولان دستگاه های نظارتی نیز با باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصراری به حضور دانش آموزان در مدارس مهدی شهر وجود ندارد

اصراری به حضور دانش آموزان در مدارس مهدی شهر وجود ندارد