مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-29حوادث

ماجرای تفتیش ماشین آتش نشانان در کارخانه میهن چه بود؟


همزمان با حریق گسترده کارخانه لبنیات میهن طی هفته گذشته، در فضای مجازی شایعات فراوانی مبنی برخورد توهین آمیز نگهبانان این کارخانه با آتش نشان مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار؛ سیدمهدی حسینی: سه شنبه هفته گذشته آتش سوزی گسترده ای در شهرک لبنیات اسلامشهر که بعد از ساعتی مشخص شد سوله های آتش گرفته مربوط به کارخانه لبنیاتی شرکت میهن بوده است، خبرساز شد.

به علت حجم زیاد آتش سوزی و مجاور بودن آن به جاده اصلی، بلافاصله خبر این آتش سوزی و تصاویر آن در خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منعکس شد.

با شروع آتش سوزی، به علت حجم گسترده آتش، حدود 80 دستگاه ماشین آتش نشانی به همراه تیم های تخصیصی از 15 ایستگاه آتش نشانی تهران، شهریار، چهاردانگه و دیگر شهرهای تهران در محل حادثه حضور پیدا کردند تا آنکه سرانجام حوالی یازده شب این آتش مهیب مهار شد.

بعد از اطفای کامل آتش سوزی و پاکسازی کامل منطقه ، هنگامی که آتش نشانان قصد خروج از منطقه را داشتند مشکلی برای واحدهای آتش نشانی به وجود می آید به طوری که یکی از فعالان فضای مجازی آن را بدین گونه روایت می کند.

      شهریار نه؛ اسلامشهر بود در همین زمینه حمیدرضا خسروی سرپرست مرکز آتش نشانی شهریار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص تفتیش ماشین های این سازمان توسط نگهبانان کارخانه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تفتیش ماشین آتش نشانان در کارخانه میهن چه بود؟

ماجرای تفتیش ماشین آتش نشانان در کارخانه میهن چه بود؟