مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:152020-09-29سياسي

اجرایی شدن 10 درصد از منطقه ویژه اقتصادی آستارا


نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با اشاره به اجرایی شدن 10 درصد از منطقه ویژه اقتصادی آستارا گفت: در صورت استفاده درست از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی آستارا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، عباس صابر امشب در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری های این شهرستان در محل فرمانداری، توجه به رسانه و استفاده از آن را باعث پیشرفت دستگاه های اجرایی دانست و اظهار کرد: رسانه واقع بینانه مطالبات خود را از مدیران دستگاه های اجرایی بخواهد.

وی با بیان اینکه 10 درصد از منطقه ویژه اقتصادی به مرحله اجرا درآمده است، گفت: منطقه ویژه اقتصادی از ظرفیت های این شهرستان است که در صورت استفاده درست از آن می تواند یک فرصت مناسب برای توسعه شهرستان و بهبود زیرساخت های اقتصادی باشد.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در این شهرستان زیرساخت برای تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری فراهم بوده و با نماینده مجلس دراین خصوص صحبت هایی صورت گرفته است، افزود: قرار گرفتن شهرستان آستارا در لیست مناطق آزاد تجاری می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی بومیان ساکن منطقه را برطرف کند.

وی شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا را یک شهرستان مساعد برای سرمایه گذاری دانست و بیان کرد: جلسه ای اخیراً با سرمایه گذاران بخش خصوصی در محل فرمانداری تشکیل شده و تمام تلاش ما، رفع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن 10 درصد از منطقه ویژه اقتصادی آستارا

اجرایی شدن 10 درصد از منطقه ویژه اقتصادی آستارا