مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:152020-09-29سياسي

تحریف و انحراف، آفاتی بزرگ در آثار دفاع مقدس


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: تحریف و انحراف آفت بزرگی است که در این حوزه جریان دارد و باید بتوانیم جلوی آن را بگیریم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: تحریف و انحراف آفت بزرگی است که در این حوزه جریان دارد و باید بتوانیم جلوی آن را بگیریم.

تحریف دفاع مقدس این روزها نه از زبان دشمن خارجی، بلکه از زبان نفوذی ها و افرادی که لاف خودی بودن می زنند درحال نهادینه شدن است.

سردار حسینعلی یوسف علیزاده در نشست معرفی و خوانش کتاب شهد فروش ، ناداستان شهید سعدالله (جلال صلواتی) که امروز 8 مهرماه، در کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) برگزار شده بود، با اشاره به موضوعات تحریف و انحراف در حوزه دفاع مقدس اظهار کرد: فردی که صد گره را با صلوات باز می کند شهید شهد فروش است، اما مردم منحرف شدند و به جای اینکه به داروخانه اصلی و شهد فروش ها مراجعه کنند به زهر فروش ها مراجعه کردند و این یعنی انحراف.

مردم در دوران ابا عبدالله الحسین(ع) نیز به جای این که به امیرالمومنین واقعی مراجعه کنند، به امیرالمومنین دروغین مراجعه می کردند.

وی افزود: عده ای می خواهند لباس رزم شهد فروشان این دوره را از تنشان دربیاورند و با آمریکا ارتباط بگیرند که این امر محقق نمی شود، راهی باطل است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف و انحراف، آفاتی بزرگ در آثار دفاع مقدس

تحریف و انحراف، آفاتی بزرگ در آثار دفاع مقدس