مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:102020-09-29سياسي

معاون استاندار سیستان وبلوچستان: تشکل ها نماد حضور هدفمند مردم هستند


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: از ارزش حضورمردم کارها تصاعدی پیش می رود و در این بین تشکل ها نماد حضور هدفمند مردم هستند.

- معاون استاندار سیستان وبلوچستان: تشکل ها نماد حضور هدفمند مردم هستند ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: از ارزش حضورمردم کارها تصاعدی پیش می رود و در این بین تشکل ها نماد حضور هدفمند مردم هستند.

علی زینی وند در جلسه اجرای دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه که با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در استانداری برگزار شد اظهار داشت: کسانی که کار تشکلی انجام می دهند اعم از تشکل ها،احزاب و خیریه ها این افراد، افراد بزرگ و نخبه ای هستند که نه حقوق و نه مزایایی دریافت می کنند و از جیب هزینه می کنند، این ها آدم های بسیار ارزشمندی هستند و باید آنها را تکریم کرد و فرش قرمز جلوی آنها پهن کنیم.

وی ادامه داد: ممکن است هر تشکلی حاشیه هایی هم داشته باشد ولی این فرع و استثنا است و اصل این است که آدم هایی که وارد این حوزه می شوند قابل تکریم هستند و وقتی به آنها میدان بدهیم بخشی از کارها را حل می کنند.

زینی وندگفت: تجربه دنیا و تجربه کشور ما در سال های بعد از انقلاب نشان داده که هر جا که نه به صورت تزیینی و شعاری بلکه به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار سیستان وبلوچستان: تشکل ها نماد حضور هدفمند مردم هستند

معاون استاندار سیستان وبلوچستان: تشکل ها نماد حضور هدفمند مردم هستند