مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:002020-09-29سياسي

«شهد فروش»، کتابی زنده و دارای اتمسفری دوست داشتنی است


یک مستندساز و کارگردان حوزه دفاع مقدس گفت: به عنوان فردی که در رسانه تصویر فعالیت می کنم، کتاب شهد فروش زنده ترین کتابی بوده است که تاکنون خوانده ام، - ایسنا/خراسان رضوی یک مستندساز و کارگردان حوزه دفاع مقدس گفت: به عنوان فردی که در رسانه تصویر فعالیت می کنم، کتاب شهد فروش زنده ترین کتابی بوده است که تاکنون خوانده ام، حیات دارد و وقتی صفحه ی اول آن را می خوانید شما را وارد اتمسفری می کند که دوست داشتنی است.

موسی حاجی نژاد در نشست معرفی و خوانش کتاب شهد فروش ، ناداستان شهید سعدالله (جلال صلواتی) که امروز 8 مهر، در کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) برگزار شده بود در رابطه با این کتاب اظهار کرد: زمان، مکان، هویت و شخصیت فکت هایی است که این کتاب به ما می دهد تا بتوانیم از آن بهره بگیریم و در تولید فیلم و مجموعه مستند استفاده کنیم و به این دلیل من کتاب شهد فروش را دوست دارم .

وی در رابطه با ویژگی های این کتاب افزود: در جایی از کتاب شهد فروش قصه کات می خورد و می گوید که حالا قصه خودت را کشف کن و دیگر ادامه ندارد، این ادامه نداشتنش خاصیت این کتاب است، اما فکر می کنم ناگفتنی هایی هم در این کتاب وجود دارد.

شخصیت ها و افرادی که در کتاب نامشان آورده شده طوری معرفی می شود که لازم است، نه زیاده گویی می کند که بگوییم اغراق کرده است و نه به سادگی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهد فروش»، کتابی زنده و دارای اتمسفری دوست داشتنی است

«شهد فروش»، کتابی زنده و دارای اتمسفری دوست داشتنی است