مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-29سياسي

مونسان: سهم بودجه وزارت گردشگری نصف وزارتخانه های دیگر است


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از نمایندگان، دولت و سازمان برنامه و بودجه درخواست کردیم تا در بودجه 1400 به بودجه این وزارتخانه توجه ویژه کنند و نباید یک وزارتخانه نسبت به آخرین وزارتخانه کشور تنها نصف بودجه را در اختیار داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه نشست امروز خود در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با حضور در جمع خبرنگاران، در تشریح مطالب مطروحه در این جلسه گفت: اقدامات این وزارتخانه تاکنون در هر سه بخش برای نمایندگان تشریح و اعلام شد، حوزه گردشگری ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد اشتغال در کشور دارد.

وی با بیان اینکه همچنین آسیب های ناشی از شیوع کرونا طی این مدت به صنعت گردشگری و وضعیت بودجه ای این وزارتخانه به طور کامل برای نمایندگان تشریح شد، افزود: 34 هزار اثر ثبت ملی و 24 اثر ثبت جهانی در کشور وجود دارد و از سوی دیگر ما دائماً با مطالبات مردم و نمایندگان مجلس درباره چرایی رها شدن و عدم رسیدگی به این آثار تاریخی مواجه هستیم که مطالبه به حقی است زیرا بحث میراث فرهنگی، هویت یک کشور است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: کل بودجه ما در سال گذشته 200 میلیارد تومان بوده که تنها 185 میلیارد تومان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونسان: سهم بودجه وزارت گردشگری نصف وزارتخانه های دیگر است

مونسان: سهم بودجه وزارت گردشگری نصف وزارتخانه های دیگر است