مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 16:252020-09-29پزشكي

103 نفر در شاهرود براثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه تاکنون 103 نفر براثر ابتلاء به بیماری کرونا در شاهرود جان خود را از دست دادند، گفت: بیش از 80 درصد فوت شدگان بیماری مزمن زمینه ای داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شاهرود ثبت شده است، اظهار داشت: در این مدت 103 نفر براثر ابتلاء به این بیماری در شرق استان جان خود را از دست دادند.

وی با تأکید بر اینکه میزان نرخ مرگ ومیر در بین مبتلایان قطعی کمتر از شش درصد است، افزود: بیش از 80 درصد از فوت شدگان بیماری مزمن زمینه ای داشتند.

میانگین سن فوت شدگان کرونایی 73 سال است رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه در هفته های اخیر شاهد سیر صعودی ابتلاء به بیماری در سطح کشور و همچنین استان سمنان هستیم، خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت موارد و مسائل بهداشتی، متأسفانه آمار به شکل تصاعدی افزایش خواهد یافت.

چمن بابیان اینکه این موج جدید ابتلاء به بیماری در همه جوامع است.

70 بیمار کرونایی در شاهرود بستری هستند رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیان کرد: در استان سمنان نیز به دلیل بالا بودن نسبی میزان جمعیت سالمند، می توان انتظار نرخ مرگ ومیر بیشتری داشت و این در حالی است که تا به امروز این استان در شاخص های مختلف رتبه مطلوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

103 نفر در شاهرود براثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند

103 نفر در شاهرود براثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند