مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 16:252020-09-29اقتصادي

کمبود اقلام اساسی در بازار عرضه و تقاضا استان سمنان معنا ندارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه دستگاه ها باید روند توزیع اقلام غذایی در استان را رصد کنند، گفت: کمبود اقلام اساسی در بازار عرضه و تقاضا استان سمنان معنا ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید در دستور کار واقع شود.

کاهش قیمت تخم مرغ در استان سمنان رییس سازمان صمت و دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فروشگاه های زنجیره ای این مراکز با دستور مراجع قانونی تا اطلاع بعدی مهروموم خواهند شد، ابراز داشت: آسان گیری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی کارکنان واحدهای صنفی و فروشگاه های زنجیره ای به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

علی تشنه دل در ادامه تصریح کرد: نظارت ها در بازار عرضه و تقاضا برای مقابله با کرونا ویروس و اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی در استان سمنان تشدید خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه قیمت تخم مرغ در بازار استان طی روزهای گذشته به نسبت هفته های قبل کاهش یافته است، افزود: طبق آمار کالاهای اساسی و غذایی در بازار استان سمنان وجود دارد اما به دلایل مختلف شاهد افزایش قیمت برخی اقلام غذایی هستیم.

افزایش نظارت بر بازار استان سمنان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه طی روزهای گذشته نظارت ها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اقلام اساسی در بازار عرضه و تقاضا استان سمنان معنا ندارد

کمبود اقلام اساسی در بازار عرضه و تقاضا استان سمنان معنا ندارد