مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:502020-09-29بين الملل

قدس بزرگ ؛ پروژه غیرعلنی رژیم صهیونیستی


مرکز فلسطینی متخصص در حوزه مطالعات اسراییل (مدار) اعلام کرد، رژیم صهیونیستی به دنبال ساخت قدس بزرگ است که مساحت بیشتری از فلسطین را با تعداد کمی از ساکنان فلسطینی شامل شود.

- مرکز فلسطینی متخصص در حوزه مطالعات اسراییل (مدار) اعلام کرد، رژیم صهیونیستی به دنبال ساخت "قدس بزرگ" است که مساحت بیشتری از فلسطین را با تعداد کمی از ساکنان فلسطینی شامل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، این مرکز فلسطینی در گزارشی اعلام کرد، واقعیت های موجود به نوعی وجود این پروژه یهودی سازی را فاش می کنند بدون اینکه طرح ویژه این پروژه اعلام شود.

دستگاه های مختلف مدنی و امنیتی رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر در مقابل هرگونه فعالیت فلسطینی ها در قدس اشغالی حتی اگر این فعالیت صرفا بیانگر نمادی از هویت فلسطین باشد، حساسیت زیادی نشان می دهند تا جایی که عدنان غیث، استاندار قدس از روزی که از سوی محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سپتامبر 2018 تعیین شده تاکنون 17 مرتبه بازداشت و احضار شده است، اکثر شخصیت های برجسته تشکیلات از جمله فادی الهدمی وزیر امور قدس، بلال النتشه، دبیرکل کنگره ملی و دیگران بازداشت شده اند و زنجیره طویلی از دستورات و اقدامات را از منع فعالیت های ورزشی و پیشاهنگی، یورش به مجالس عزا و پراکنده کردن آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدس بزرگ ؛ پروژه غیرعلنی رژیم صهیونیستی

قدس بزرگ ؛ پروژه غیرعلنی رژیم صهیونیستی