مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:302020-09-29حوادث

انبارهای هلال احمر می شود


رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ناکافی بودن موجودی انبارهای هلال احمر در کشور، از تجهیز آنها در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ناکافی بودن موجودی انبارهای هلال احمر در کشور، از تجهیز آنها در آینده نزدیک خبر داد.

کریم همتی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه که امروز ( 8 مهر) برگزار شد، با اشاره به مهمترین برنامه هایی که از ابتدای امسال هلال احمر کشور درگیر آن بوده، افزود: یکی از مهمترین برنامه ها تب سنجی و شناسایی افراد مشکوک به بیماری کرونا بود که در ورودی و خروجی شهرهای کشور با همکاری 10 هزار نفر از نیروهای هلال احمر انجام شد و نزدیک به 21 میلیون سرنشین 7.

5 میلیون خودرو ارزیابی شدند که در نهایت منجر به ارجاع 14 هزار نفر به مراکز درمانی شد.

وی همچنین از پیشقدمی هلال احمر برای جمع آوری کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا نیز یاد و اضافه کرد: در این مدت 37 میلیارد تومان کمک نقدی و 85 میلیارد تومان کمک غیرنقدی جمع آوری و بین خانوارهای نیازمند که تحت پوشش نهاد خاصی نبودند، توزیع شد.

وی ادامه داد: به علاوه امسال نیز حوادث سیل را در برخی از استان ها مانند کرمان و سیستان و بلوچستان داشتیم که اگرچه به شدت سیل سال قبل نبود، اما ارائه خدمات از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای هلال احمر می شود

انبارهای هلال احمر می شود