مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-29اجتماعي

معاون وزیر آموزش و پرورش: خانواده های کم برخوردار متضرران اصلی تعطیلی مدارس هستند


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش خانواده های کم برخوردار را متضرران اصلی تعطیلی کلاس های حضوری دانست و گفت: تعطیلی مدارس شکاف برخورداری از محتواهای آموزشی و پرورشی را نه تنها در ایران بلکه در تمام نقاط جهان عمیق کرده و دستیابی به عدالت آموزشی را سخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، رضوان حکیم زاده عصر امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: به دلیل شرایط حساس و پیچیده کرونا ، بیش از پیش نیازمند هم اندیشی و همفکری همه ارکان نظام مقدس تعلیم و تربیت در سطوح مختلف هستیم.

وی از بیرجند به عنوان شهر تمدن، تاریخ و تربیت یاد کرد و افزود: خراسان جنوبی استان پهناوری است که ارزشمندترین معادن آن، استعدادهای درخشان مردمانش است که مشاهیر و مفاخری چون دکتر غلامحسین شکوهی، پدر علم تعلیم و تربیت ایران زمین را در دامان خود پرورش داده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازگشایی مدارس در شرایط فعلی عنوان کرد: بازگشایی مدارس بر اساس رعایت پروتکل های سختگیرانه بهداشتی در شرایط قرمز و ابلاغی از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته است.

علت شیوع چهره بدون روتوش غرب را نمایان ساخت، اضافه کرد: علی رقم قرار گرفتن کشور عزیزمان در شرایط سخت تحریم و اقتصادی، جمهوری اسلامی ایران بهترین و پیشرفته ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر آموزش و پرورش: خانواده های کم برخوردار متضرران اصلی تعطیلی مدارس هستند

معاون وزیر آموزش و پرورش: خانواده های کم برخوردار متضرران اصلی تعطیلی مدارس هستند