مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:002020-09-29پزشكي

در کار ستادهای مقابله با کرونا در کل کشور دخالت نشود


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور و مشکلات کادر درمان برای مقابله با آن در کمیسیون بهداشت خبر داد و گفت که در این جلسه فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران اعلام کرد که اگر شرایط با همین روال ادامه پیدا .

- سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور و مشکلات کادر درمان برای مقابله با آن در کمیسیون بهداشت خبر داد و گفت که در این جلسه فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران اعلام کرد که اگر شرایط با همین روال ادامه پیدا کند نمی توان بحران کرونا را کنترل کرد.

زهرا شیخی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این جلسه با حضور روسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی برای بررسی آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا برگزار شد، دکتر زالی به عنوان رییس دانشگاه شهید بهشتی و رییس ستاد مقابله با کرونا در تهران ضمن انتقاد تندی از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مجلس تاکید کرد که باید مسئولان در خط مقدم رعایت پروتکل های بهداشتی باشند چون رفتارهای آنها فرهنگسازی برای مردم است.

وی افزود: دکتر زالی تاکید داشت که باید برای مقابله با کرونا آرایش جنگی گرفت که هنوز شکل نگرفته و در رفتارهای مسئولان دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کار ستادهای مقابله با کرونا در کل کشور دخالت نشود

در کار ستادهای مقابله با کرونا در کل کشور دخالت نشود