مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-29حوادث

دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با فروش گوشی تلفن همراه


رییس پلیس فتا البرز از دستگیری کلاهبرداران اینستاگرام که اقدام به تبلیغ فروش گوشی تلفن همراه از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سرهنگ محمد اقبالی روز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر اینکه یک صفحه اینستاگرامی با تبلیغ فروش گوشی تلفن همراه ، از 2 نفر از شهروندان مبلغ 210 میلیون ریال در ازای ارسال پستی موبایل دریافت کرده و پس از واریز وجه توسط مالباختگان، دیگر پاسخگوی آن ها نبوده ، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران در اقدام اول حساب مقصد وجوه مالباختگان را مسدود و با انجام اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی متهم در یکی از استان های مرکزی کشور شدند.

اقبالی گفت : متهم ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری اینترنتی بود اما با مشاهده مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 2 فقره کلاهبرداری با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی فروش گوشی موبایل اقرار کرد.

رییس پلیس فتا استان البرز یاداور شد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: کاربران در صورت خرید اینترنتی در نظر داشته باشند که حتما از از سایت های معتبر استفاده کرده و فریب پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی را نخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با فروش گوشی تلفن همراه

دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با فروش گوشی تلفن همراه