مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-29پزشكي

زحمات کادر درمان به صورت مادی جبران نمی شود/ پیگیر رفع مشکلات هستیم


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عزت و افتخار و حماسه ای که کادر درمان در عرصه سلامت کشور به وجود آوردند به صورت مادی جبران نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید نمکی بعدازظهر سه شنبه در جمع تلاشگران عرصه سلامت استان گلستان در سالن شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهارکرد: عزت و افتخار و حماسه ای که کادر درمان در عرصه سلامت کشور به وجود آوردند به صورت مادی جبران نمی شود.

وی با بیان اینکه لباس کادر درمان لباس احرام است، افزود: مجموعه کادر بهداشت و درمان برای روزهای سخت و دردمندی مردم تشکیل شده و البته ما در مجموعه وزارت بهداشت و درمان همواره در حال پیگیری حل مشکلات این کادر هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک اتفاقات خوبی بیفتد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مخاطب قرار دادن تلاشگران عرصه سلامت گفت: باید بپذیریم که جنبه های مختلف ویروس کووید 19 را تا مدت ها باید مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: تلاشگران عرصه سلامت به عنوان متولیان سلامت کشور باید با حمایت استاندار، نظارت دقیق بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند.

نمکی با اشاره کمبودها در حوزه تخت های درمان و تجهیزات پزشکی گفت: موضوع زیرساخت های درمانی در حوزه درمان سرپایی و بستری باید در استان گلستان تکمیل بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زحمات کادر درمان به صورت مادی جبران نمی شود/ پیگیر رفع مشکلات هستیم

زحمات کادر درمان به صورت مادی جبران نمی شود/ پیگیر رفع مشکلات هستیم