مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-29فناوري

حمایت از تجاری سازی فناوری های مورد نیاز زیست بوم 5G


ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی از تسهیل و حمایت از تجاری سازی فناوری های مورد نیاز زیست بوم نسل پنجم ارتباطات (5G) خبر داد.

- ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی از تسهیل و حمایت از تجاری سازی فناوری های مورد نیاز زیست بوم نسل پنجم ارتباطات (5G) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، توسعه زیست بوم فناوری های نسل پنجم مخابراتی، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی، موضوع تفاهم سه جانبه برای تسهیل و حمایت از تجاری سازی فناوری های مورد نیاز این حوزه است که دو روز پیش میان ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و یکی از اپراتورهای موبایل به امضا رسیده است.

هدف از امضای این تفاهم نامه ایجاد سازوکارهای حمایت از شرکت های دانش بنیان در امر تحقیق، توسعه، تولید و تجاری سازی محصولات و خدمات این حوزه است.

ایجاد زیرساخت ها و نهادهای پشتیبان شکل گیری و توسعه شرکت های دانش بنیان در فناوری های مورد نیاز ، حمایت از تجاری سازی و بومی سازی فناوری ها و نوآوری های شرکت های دانش بنیان و حمایت از بازارسازی و ایجاد تقاضا برای تجهیزات و فناوری های مورد نظر از دیگر اهدافی است که برای این تفاهم نامه تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تجاری سازی فناوری های مورد نیاز زیست بوم 5G

حمایت از تجاری سازی فناوری های مورد نیاز زیست بوم 5G