مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-29بين الملل

دیدار حضوری وزرای خارجه آمریکا، استرالیا، هند و ژاپن هفته آینده در توکیو


دیپلمات های رده بالا از آمریکا، استرالیا و هند قصد دارند هفته آینده در توکیو گرد هم آیند تا درباره دغدغه های مشترک منطقه ای خود، مانند فعالیت های قاطعانه چین، - دیپلمات های رده بالا از آمریکا، استرالیا و هند قصد دارند هفته آینده در توکیو گرد هم آیند تا درباره دغدغه های مشترک منطقه ای خود، مانند فعالیت های قاطعانه چین، در نخستین نشست های حضوری بین وزرا که ژاپن از زمان آغاز همه گیری کرونا میزبانی می کند، بحث کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیلی میل، توشیمیتسو موتگی وزیر امور خارجه ژاپن روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، ماریس پاین ، وزیر امور خارجه استرالیا و سوبرامانیان جایشانکار ، وزیر امور خارجه هند در 6 اکتبر (15 مهر) به منظور مذاکرات با یکدیگر دیدار می کنند.

مورتگی گفت انتظار می رود چهار وزیر درباره روش های ارتقای هند و اقیانوس آرام آزاد و باز ، مفهوم امنیت و همکاری اقتصادی که ژاپن و آمریکا در رویارویی با قاطعیت فزاینده چین در منطقه بر آن اصرار دارند، بحث کنند.

وی اظهار کرد: زمان بسیار مناسبی است که چهار وزیر خارجه که دغدغه های مشترک خود را درباره شرایط منطقه ای به اشتراک می گذارند، آن ها را به صورت حضوری بیان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار حضوری وزرای خارجه آمریکا، استرالیا، هند و ژاپن هفته آینده در توکیو

دیدار حضوری وزرای خارجه آمریکا، استرالیا، هند و ژاپن هفته آینده در توکیو