مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-29پزشكي

تهدید سلامت دانش آموزان درصورت استفاده نامناسب از ابزار الکترونیک


متخصص داخلی و فوق تخصص روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه در شرایط شیوع گسترده کرونا، همچنان محوریت آموزش رسمی در مدارس کشور بر بستر فضای مجازی ارائه می شود، - ضرورت آموزش نحوه صحیح استفاده از تلفن همراه به دانش آموزان را از سوی خانواده ها و مسئولان آموزش و پروش مورد تاکید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رجایی با بیان اینکه آموزش مجازی تجربه ای جدید برای دانش آموزان است که در سایه کرونا ایجاد شده، اظهار کرد: طولانی شدن زمان استفاده از ابزارهای آموزش مجازی و عدم توجه به حالت صحیح نشستن میتواند مشکلات اسکلتی را در دانش آموزان ایجاد کند.

وی با تاکید بر این که والدین باید ابزارهای مناسب آموزشی را دراختیار دانش آموزان خود قرار دهند افزود: هر وسیله ای اعم از گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و یا کامپیوتر نحوه استفاده خاص خود را دارد و نحوه نشستن و قرار گیری دانش آموزان در زمان استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برخوردار است.

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به این که خم کردن سر به جلو برای استفاده از تلفن همراه و یا هر وسیله کمک آموزشی دیگر فشار زیادی به گردن وارد میکند، توصیه کرد: والدین باید به فرزندان خود آموزش دهند که در زمان استفاده از ابزار آموزشهای از راه دور سر را خم نکنند و کاملا گردن دانش آموز صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید سلامت دانش آموزان درصورت استفاده نامناسب از ابزار الکترونیک

تهدید سلامت دانش آموزان درصورت استفاده نامناسب از ابزار الکترونیک