مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:502020-09-29دانش

دانشگاه امیرکبیر به اساتید «گرنت آغازین» اعطا می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالقاسم مسگرپور طوسی معاون بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اولین جلسه کارگروه ایران چین گفت: - معاون بین الملل دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه توسعه ارتباطات بین الملل با دانشگاه های کشور چین از برنامه های این دانشگاه است، گفت: برنامه داریم به اساتید فعال در این حوزه گرنت آغازین اعطا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالقاسم مسگرپور طوسی معاون بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اولین جلسه کارگروه ایران چین گفت: این جلسه زمینه همکاری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه های کشور چین را فراهم می کند.

وی افزود: امضا تفاهم نامه ها میان دانشگاه های دو کشور موجب شکل گیری همکاری مختلفی در حوزه های آموزش، پژوهش و فناوری دارد و این دانشگاه نیز برنامه دارد در این حوزه ها با دانشگاه های کشور چین فعالیت کند.

معاون بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر از اختصاص گرنت آغازین به اساتید این دانشگاه خبرداد و گفت: این گرنت به اساتیدی اختصاص می یابد که اقدام به همکاری با دانشگاه های کشور چین در علمی، آموزشی و فناوری می کنند.

مسگرپور طوسی خاطرنشان کرد: این طرح در هیات رییسه دانشگاه تصویب شده و جزییات آن در سایت دانشگاه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه امیرکبیر به اساتید «گرنت آغازین» اعطا می کند

دانشگاه امیرکبیر به اساتید «گرنت آغازین» اعطا می کند