مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-29سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم ها در اولویت قرار دارد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در مراسم های دینی و مذهبی در استان کردستان در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مردم ما ثابت کردند که ضمن رعایت همه پروتکل های بهداشتی، نسبت به انجام مسائل دینی و مذهبی خود حساس هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به بهانه های مختلف به دنبال کم رنگ کردن معنویات در جامعه است، یادآور شد: هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه جدید دشمن یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

حجت الاسلام سادات ضمن تاکید بر لزوم رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در جریان برگزاری هر مراسم و برنامه ای دینی و ملی در استان کردستان، افزود: واقعاً رعایت مسائل بهداشتی در اولویت قرار داشته و خوشبختانه میزان همکاری و تعامل در این خصوص بسیار خوب بوده است.

وی ضمن اشاره به عضویت 25 اداره و سازمان های دولتی در قالب کمیته های مختلف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان کردستان، بیان کرد: مشارکت و همراهی همه اعضا در راستای برگزاری برنامه های مناسبتی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی یکی از ضرورت های مهم در استان است.

در جریان برگزاری این نشست شماری از مدیران ادارات و سازمان های دولتی به بیان دیدگاه های خود در خصوص برنامه های مذهبی و دینی در نیمه دوم سال جاری پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم ها در اولویت قرار دارد

رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم ها در اولویت قرار دارد