مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-29پزشكي

مراحل سه گانه توزیع واکسن آنفولانزا / مرگ262 کرونایی در سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از توزیع واکسن آنفولانزا طی سه مرحله در این استان خبر داد و گفت: در مرحله نخست توزیع واکسن طی یک هفته در بین پرسنل بهداشت و درمان، - ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از توزیع واکسن آنفولانزا طی سه مرحله در این استان خبر داد و گفت: در مرحله نخست توزیع واکسن طی یک هفته در بین پرسنل بهداشت و درمان، بیماران خاص و زنان باردار انجام می شود.

دکتر نوید دانایی در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان اظهار کرد: در مرحله دوم واکسن، در بین افراد در معرض خطر همچون افراد بالای 65 سال و کارکنان دستگاه های اجرایی و خدماتی که در معرض خطر هستند توزیع می شود.

دبیر ستاد مقابله با کروناویروس استان ادامه داد: قرار است که در مرحله سوم نیز در صورت تامین واکسن مورد نیاز این واکسن، با قیمت آزاد به صورت عمومی در اختیار همگان قرار بگیرد.

وی با اشاره به روند ابتلا به آنفولانزا در دیگر کشورها افزود: بر اساس گزارش ها، به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، میزان ابتلا به آنفولانزا نیز با روند کاهشی مواجه شده که امید می رود در کشور ما نیز با شرایط مشابهی روبرو شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل سه گانه توزیع واکسن آنفولانزا / مرگ262 کرونایی در سمنان

مراحل سه گانه توزیع واکسن آنفولانزا / مرگ262 کرونایی در سمنان