مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-29سياسي

بازگشایی نخستین موزه روانپزشکی کشور در هفته تهران


شهردار منطقه 11 تهران در آستانه فرا رسیدن هفته تهران از بازگشایی نخستین موزه روانپزشکی کشور در بیمارستان روزبه و برنامه های گردشگری و فرهنگی در هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصراله آبادیان با اشاره به این که 14 مهر به عنوان روز تهران نامگذاری شده است، گفت: از 12 تا 18 مهر به مناسبت هفته تهران برنامه های متنوعی با محوریت تهران از سال 1300 تا 1400 تدوین شده است که با توجه به همزمانی این هفته با ایام ماه صفر و اربعین حسینی (ع) تمامی آن ها با شعار مکتب تهران به اجرا در می آیند.

آبادیان همچنین با اشاره به این که بازدید از موزه مقدم در روز 12 مهر رایگان است، افزود: سایر موزه های منطقه نیز طبق روال از ساعت 9 صبح تا 16 آماده بازدید عموم هستند که شامل موزه ثبت احوال، موزه ملی قرآن کریم، موزه جنگ( عمارت تیمور تاش)، موزه روایت خانه خیابان ولی عصر (عج) (خانه مینایی )، موزه دخانیات و موزه روانپزشکی است.

شهردار منطقه 11 بیان کرد: علاوه بر اینها برگزاری تورهای دوچرخه سواری در مسیر گردشگری و بافت تاریخی، انتشار 14 کلیپ قصه های تهرون با عنوان یک قرن تهران 1400-1300 به مناسبت 14 مهر از رویدادها و اتفاقات تاریخی با موضوعات تکایا، حسینیه ها و مراکز مذهبی، تاریخی و قدیمی به روایتگری استاد تهران شناس نصراله حدادی با محوریت ماه محرم از دیگر برنامه هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی نخستین موزه روانپزشکی کشور در هفته تهران

بازگشایی نخستین موزه روانپزشکی کشور در هفته تهران