مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-29پزشكي

ذخیره پلاسمای کاشان در شرایط مطلوبی نیست/نیاز بیمارستان بهشتی به دستگاه سیتی اسکن


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ذخیره پلاسمای کاشان در شرایط مطلوبی نیست و از بیماران بهبودیافته از کرونا دعوت می کنیم با اهدای پلاسمای خود به بیماران جانی دوباره ببخشند.

- محمد حاجی جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به شیوع ویروس 10 برابر شده است، ابراز داشت: از ابتدای اسفند 98 تا پایان شهریورماه 99، بیش از 11 هزار نفر برای اسکن ریه در مرکز تصویربرداری بیمارستان پذیرش شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به روند صعودی تقاضا برای اسکن های ریه در بیمارستان شهید بهشتی کاشان از اواسط خرداد ماه تاکنون تصریح کرد: به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس بعد از انجام مراحل سیتی اسکن برای هر بیمار سطوح و تجهیزات مربوط به آن به طور کامل ضدعفونی می شود تا از انتقال ویروس به فرد یا افراد دیگر جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی بیمارستان شهید بهشتی کاشان به یک دستگاه سیتی اسکن دیگر نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای تهیه این دستگاه انجام شده است و امیدواریم به زودی بتوانیم خدمات بیشتری با استفاده از دو دستگاه به بیماران ارائه دهیم.

حاجی جعفری همچنین با اشاره به نیاز چند بیمار بستری در بخش مراقبت های ویژه به پلاسما بیان داشت: ذخیره پلاسمای کاشان متأسفانه در شرایط مطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره پلاسمای کاشان در شرایط مطلوبی نیست/نیاز بیمارستان بهشتی به دستگاه سیتی اسکن

ذخیره پلاسمای کاشان در شرایط مطلوبی نیست/نیاز بیمارستان بهشتی به دستگاه سیتی اسکن