مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-29بين الملل

ثروتمندان عربستانی به دنبال کسب تابعیت دوم


در پی سرکوب ثروتمندان سعودی و بازداشت آنها در سال 2017 در هتل ریتز کارلتون، پایگاه خبری المانیتور در گزارشی از روی آوردن این ثروتمندان به اخذ تابعیت دوم خبر داد.

- در پی سرکوب ثروتمندان سعودی و بازداشت آنها در سال 2017 در هتل ریتز کارلتون، پایگاه خبری المانیتور در گزارشی از روی آوردن این ثروتمندان به اخذ تابعیت دوم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک وکیل مدافع کانادایی در این گزارش می گوید مشتریانی دارد که از حادثه ریتز کارلتون گریخته اند و به این فکر افتاده اند که تابعیت دوم بگیرند.

این وکیل کانادایی که از دهه 90 با خانواده های ثروتمند کشورهای حوزه خلیج فارس در ارتباط است، می گوید، زمانی فردی دنبال توصیه و پیشنهاد حقوقی است که واقعا جانش در خطر باشد.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در سال 2017 با به راه انداختن کمپین مبارزه با فساد تعدادی از شاهزاده ها، بازرگانان معروف این کشور را در هتل ریتز کارلتون بازداشت کرد.

مقامات سعودی این بازداشتی ها را تحت فشار قرار داده و 106 میلیارد دلار از دارایی آنها را مصادره کردند؛ با این ادعا که آنها این سرمایه را از اموال دولت به دست آورده اند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثروتمندان عربستانی به دنبال کسب تابعیت دوم

ثروتمندان عربستانی به دنبال کسب تابعیت دوم