مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-29سياسي

رسانه های هرمزگان را تقویت کنید


یکی از محل هایی که می توان با استفاده از اختیارات قانونی از آنها به نفع تقویت رسانه ها بخصوص در شرایط سخت کنونی استفاده کرد، بخش کوچکی از انبارهای اموال تملیکی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد ثابت قدم از فعالان رسانه ای هرمزگان در یادداشتی آورده است.

جناب صالحی دادگستری استان هرمزگان چندی قبل در نشستی با حضور رسولی فاضل عضو هیات عالی نظارت و نماینده قوه قضاییه و غضنفری عضو هیات عالی نظارت و نماینده دیوان محاسبات کل کشور، بر لزوم ساماندهی وضعیت کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی تاکید کرده است و تعیین تکلیف کالاهای قاچاق کشف شده را مصداق بارز دفاع از حقوق عامه دانستند.

اهمیت و جایگاه رسانه بر هیچ کس پوشیده نیست و همه می دانیم امروز رسانه ها با ظهور و بروز فضای جدید رسانه ای به دنبال استفاده و بهره گیری از ابزارهای جدید رسانه ای هستند.

ابزار کار آنان نیز تلفن همراه، لپ تاپ و دوربین های پیشرفته عکاسی و فیلم برداری است تا بتوانند آنچه شایسته یک رسانه حرفه ای را به ظهور و بروز برسانند.

بهره گیری از نسل های جدید این ابزارهای رسانه ای می تواند در تولید، سرعت و مهندسی محتوا توسط خبرنگاران، عکاسان و گرافیست ها نزد افکار عمومی کمک کرده و کشش ذهنی بیشتری ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های هرمزگان را تقویت کنید

رسانه های هرمزگان را تقویت کنید