مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-29اجتماعي

1600 پک محتوای آموزش سلامت و امور بهداشتی در مدارس توزیع شد


معاون تربیت بدنی و سلامت مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: یک هزار و 600 پک محتوای علمی و الکترونیکی با موضوع سلامت و امور بهداشتی ویژه مدارس استان در قالب لوح فشرده توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست که تمامی اطلاعات از منابع معتبر علمی استخراج و با همکاری مراقبین سلامت استان کردستان در قالب های پاورپوینت، فیلم، بروشور، PDF و پوستر تهیه و منتشر شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: تهیه و تدوین این لوح های آموزشی با محتوای علمی الکترونیکی سلامت و امور بهداشتی مشتمل بر پنج بخش مجزا شامل بهداشت فردی و اجتماعی، بهداشت محیط، پیشگیری و خود مراقبتی، تغذیه و والدین، همکاران و سفیران سلامت با هدف دانش افزایی، الگوبرداری و دسترسی به منابع، در اختیار کلیه واحدهای آموزشی قرار گرفته است.

توزیع 50 هزار ماسک سه لایه در بین مدارس کردستان رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش کردستان نیز از تهیه و توزیع 50 هزار ماسک سه لایه قابل شستشو در سطح مدارس استان خبر داد، در راستای مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان و تأمین بخشی از ملزومات بهداشتی مورد نیاز مدارس، معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اقدام به تهیه و توزیع ماسک سه لایه قابل شستشو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 پک محتوای آموزش سلامت و امور بهداشتی در مدارس توزیع شد

1600 پک محتوای آموزش سلامت و امور بهداشتی در مدارس توزیع شد