مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-29پزشكي

رکورد فوت کرونایی در استان مرکزی جابجا شد/13 فوتی در یک شبانه روز


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: 13 فوتی و 259 مورد مبتلا به کرونا ویروس، در 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: 13 فوتی و 259 مورد مبتلا به کرونا ویروس، در 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

بر اساس اعلام علوم پزشکی اراک، سیدمحمد جمالیان در این باره افزود: آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کروناویروس، 259 مورد جدید ابتلا ظرف 24 ساعت گذشته را نشان می دهد که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کروناویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به 14 هزار و 336 نفر رسیده است.

وی در ادامه گفت: از 259 مورد جدید در استان 27 مورد این بیماران در بیمارستان های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

جمالیان افزود: 232 مورد از بیماران جدید نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک خاطرنشان کرد: متاسفانه در این مدت 13 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس 527 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد فوت کرونایی در استان مرکزی جابجا شد/13 فوتی در یک شبانه روز

رکورد فوت کرونایی در استان مرکزی جابجا شد/13 فوتی در یک شبانه روز