مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:102020-09-29سياسي

درک پیام صلح مولانا ناجی صلح در کشورها می شود


یک دانش آموخته دکترای ادبیات، پیام صلح و خودشناسی و خداشناسی مولانا را مهم ترین مفهوم برای تمام کشورهای دنیا می داند و می گوید: با درک مولانا قطعاً کشورها و مردم نه خود و نه دیگران را رنج نمی دهند و باعث خوشبختی همدیگر می‎شوند.

- ایسنا/یزد یک دانش آموخته دکترای ادبیات، پیام صلح و خودشناسی و خداشناسی مولانا را مهم ترین مفهوم برای تمام کشورهای دنیا می داند و می گوید: با درک مولانا قطعاً کشورها و مردم نه خود و نه دیگران را رنج نمی دهند و باعث خوشبختی همدیگر می‎شوند.

پیمان اسحاقیه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، نقش مولانا در زندگی مردم و پیام هایی آن برای ملت ها را یادآور می شود و اظهار می کند: معتقدم که ما به علت برخورداری از نعمت های فراوان و شعرای بزرگی در طول تاریخ، شکرگزاران خوبی تاکنون نبوده ایم و در این حوزه نیز ملت کم کاری هستیم.

وی با بیان این که مولانا از قله‎های ادب فارسی است، تصریح می کند: مولانا قطعاً در رده ی 10 شاعر بزرگ و از این میان نیز در رده چهار شاعر برتر قرار می گیرد.

وی از گستردگی مباحث معنوی، الهام، فهم، زیبایی و راهنمایی و پند و اندرز برای زندگی در آموزه های مولانا یاد می کند و می گوید: در اشعار او وجهه های روان شناختی، معنوی و عاشقانه در آثار مولانا بسیار گسترده وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درک پیام صلح مولانا ناجی صلح در کشورها می شود

درک پیام صلح مولانا ناجی صلح در کشورها می شود