مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-29سياسي

آیت الله سیستانی همواره نزد مردم ودولت ایران مورد احترام بوده است


رییس جمهور با بیان اینکه آیت الله سیستانی همواره نزد مردم و دولت ایران مورد احترام بوده است، گفت: نقش مرجعیت ایشان در ثبات و امنیت عراق بی بدیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه هنگام دریافت استوارنامه نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر جدید عراق در تهران، با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران با عراق به عنوان کشور دوست، برادر و همسایه بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران مصمم به حمایت از صلح، ثبات و امنیت عراق است.

رییس جمهور با تاکید براینکه آیت الله سیستانی همواره نزد مردم و دولت ایران مورد احترام بوده است، تصریح کرد: نقش مرجعیت ایشان در ثبات و امنیت عراق بی بدیل است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه ایران در دوران مبارزه با داعش با تمام توان و امکانات در کنار دولت و ملت عراق بود، خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان دو فرمانده بزرگ نشانگر این است که مردم ایران و عراق در کنار یکدیگر در مقابله با تروریسم ایستادگی می کنند.

نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر جدید عراق در تهران نیز با تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهور بر ضرورت گسترش و شکوفایی بیش از پیش روابط تهران-بغداد تاکید کرد و افزود: دولت و ملت عراق کمک ها و تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سیستانی همواره نزد مردم ودولت ایران مورد احترام بوده است

آیت الله سیستانی همواره نزد مردم ودولت ایران مورد احترام بوده است