مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-29سياسي

آیت الله تسخیری در گفت وگو به جای اثبات به دنبال اقناع بود


آیت الله تسخیری در گفت وگو به جای اثبات به دنبال اقناع بود و پیام را به گونه ای عرضه می کرد تا مخاطب بپذیرد و همواره در کنار نعمت، - توجه به منعم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنرانی خود در وبینار بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های حضرت آیت الله تسخیری که صبح امروز ( سه شنبه هشتم مهر مهرماه) در حوزه ریاست این سازمان برگزار شد، گفت: نشست امروز به پاس بزرگداشت نام و یاد عالم ربانی، زبان گویای جهان اسلام و تشیع حضرت آیت الله شیخ محمد علی تسخیری(ره) همزمان با آیین چهلمین روز ارتحال ایشان، با حضور شخصیت ها و اندیشمندانی از جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام برگزار می شود.

وی با بیان ویژگی های برجسته آیت الله تسخیری گفت: این شخصیت بزرگوار در طول زندگی خود، خدمات شایانی به ترویج فرهنگ اسلامی در جهان داشت.

ابراهیمی ترکمان اظهار کرد: همه ما می دانیم که اختلاف قبل از علم، رحمت است و آن چه که پیامبر اکرم(ص) در روایتی فرمودند: اختلاف امتی رحمه ، مربوط به اختلاف قبل از علم است چراکه بعد از علم اختلاف، خطرناک است.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: آیت الله تسخیری پیش از علم به اختلافات احترام می گذاشت، اما بعد از علم، به علم عمل می کرد و هیچگاه در گفت وگوهایی که در اجلاس ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله تسخیری در گفت وگو به جای اثبات به دنبال اقناع بود

آیت الله تسخیری در گفت وگو به جای اثبات به دنبال اقناع بود