مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-29سياسي

اگر لازم باشد تا محاربه و اعدام سارقان حرفه ای پیش می رویم


دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز گفت: سارقان حرفه ای و مسلح بهای به خطر انداختن امنیت مردم را با جانشان پس می دهند.

- ایسنا/البرز دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز گفت: سارقان حرفه ای و مسلح بهای به خطر انداختن امنیت مردم را با جانشان پس می دهند.

حسن مددی روز سه شنبه هشتم مهرماه در حاشیه بازدید نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی البرز که در ستاد فرماندهی انتظامی البرز برپا شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سارقان حرفه ای و مسلح بدانند که از این به بعد تمام آنها و کسانی که با قمه و سلاح سرد و گرم به جان و مال مردم تجاوز می کنند، هیچ چشم پوشی نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اگر نیاز باشد تا محاربه و اعدام سارقان حرفه ای و مسلح نیز پیش خواهیم رفت، افزود:، این سارقان مراقب باشند چون اگر بخواهند با گرفتن سلاح گرم و سرد جان، مال و امنیت مردم را به خطر بیندازند و آنها را بترسانند به سمت محاربه پیش رفته اند.

مددی گفت: دستگاه قضایی تحمل نخواهد کرد سارقان جرات و جسارت پیدا کنند که با قمه و اسلحه سرد و گرم جان و مال مردم را به خطر بیاندازند.

این مسئول اضافه کرد: این افراد باید بدانند که دستگاه قضایی و دادستانی پای این قضیه ایستاده و به شدت و حدت با همکاری نیروی انتظامی با این قبیل افراد برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر لازم باشد تا محاربه و اعدام سارقان حرفه ای پیش می رویم

اگر لازم باشد تا محاربه و اعدام سارقان حرفه ای پیش می رویم