مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-29اقتصادي

لزوم افزایش دستمزد کارگران در سال آینده


یک کارشناس حوزه کار بر لزوم افزایش دستمزد کارگران در سال آینده و پیش بینی کمکهای غیرنقدی تاکید کرد و گفت: در شرایطی که برخی از کارخانه های تولیدی، - خودروسازی و لوازم خانگی به افزایش قیمتها و تغییر تعرفه ها روی آورده اند، چرا دستمزد کارگران مشمول بازنگری نشود؟ حمید حاج اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان در بودجه سال آینده اظهارکرد: سیاستهای دولت همواره مبتنی بر مدیریت هزینه است و دولت تلاش می کند کشور را اداره کند، اما بحث مدیریت هزینه و تامین بودجه لازم برای هزینه های جاری به عنوان یک دغدغه وجود دارد لذا تلاش این است که از همه ظرفیتهای کشور برای پیش بینی بودجه استفاده کند.

پیش بینی کمکهای غیرنقدی برای کارگران وی با تاکید بر لزوم پیش بینی کمکهای غیرنقدی برای حداقل بگیران کارگری، گفت: معتقدم که برای تعیین حقوق و دستمزد سال آینده کارگران باید کمکهای غیرنقدی را پیش بینی کنیم.

بیش از 10 سال است که بحث اختصاص کمکهای غیرنقدی را در خصوص تامین نیازهای زندگی گروههای کارگری و کارمندی مطرح یا بحث وام های ودیعه مسکن را پیشنهاد می کردیم که مورد توجه قرار نمی گرفت اما در نهایت حاکمیت به این نتیجه رسید که وام ودیعه اجاره مسکن را برای کل کشور درنظر بگیرد تا بخشی از هزینه های اجاره بهای مردم جبران ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش دستمزد کارگران در سال آینده

لزوم افزایش دستمزد کارگران در سال آینده